Z automatu na manual

Każdy może stworzyć tu temat z opisem lub pytaniem.
Zachęcamy do podzielenia się z innymi swoimi umiejętnościami
i zdobytym doświadczeniem.
JankessPL
Posty: 820
Rejestracja: 14 paź 2013, 11:35
PSN-ID: JankessPL
Kontroler: sixaxis
Lokalizacja: Gdynia

Re: Z automatu na manual

Postautor: JankessPL » 24 kwie 2015, 21:59

Na serio nikt nie jeździ na kółko-gaz hamulec-kwadrat?
W sumie coraz bardziej przekonywuje się do manuala, naprawdę czuć różnice, zwłaszcza w trudnych partiach, gdzie odpowiednie zbijanie biegów pomaga zmieścić się w zakręcie
PS tylko ja nie zmieniałem nigdy czułości?
...
GTPL_Wojtax
Moderator
Posty: 1151
Rejestracja: 24 lut 2015, 16:13
PSN-ID: GTPL_Wojtax / Wojtax94
Kontroler: Dualshock 3
Numer_na_torze: 94
Kontaktowanie:

Re: Z automatu na manual

Postautor: GTPL_Wojtax » 24 kwie 2015, 22:33

No chyba nikt, ja sterowanie mam ustawione tak:
gaz/hamulec prawa gałka
biegi L1 R1

Jeszcze raz dzięki wszystkim za rady. :)
VR46
Moderator
Posty: 891
Rejestracja: 15 gru 2012, 18:45
PSN-ID: GTPL_boxer4everr
Kontroler: Logitech G29
Numer_na_torze: 49
Kontaktowanie:

Re: Z automatu na manual

Postautor: VR46 » 24 kwie 2015, 22:40

JankessPL pisze:Na serio nikt nie jeździ na kółko-gaz hamulec-kwadrat?
W sumie coraz bardziej przekonywuje się do manuala, naprawdę czuć różnice, zwłaszcza w trudnych partiach, gdzie odpowiednie zbijanie biegów pomaga zmieścić się w zakręcie
PS tylko ja nie zmieniałem nigdy czułości?


Ja tak jeździłem. To tylko kwestia przyzwyczajenia, ale według mnie bardzo ważne jest aby sterować gałką, nie strzałkami.
GTPL_Wojtax
Moderator
Posty: 1151
Rejestracja: 24 lut 2015, 16:13
PSN-ID: GTPL_Wojtax / Wojtax94
Kontroler: Dualshock 3
Numer_na_torze: 94
Kontaktowanie:

Re: Z automatu na manual

Postautor: GTPL_Wojtax » 03 maja 2015, 9:56

Po ostatnim WMP zastanawiałem się jak przepuszczać dublujących, znalazłem coś takiego: http://simracing.pl/forum/f129/lekcja-p ... cych-3126/
Pytanie poprawnie jest to tu przedstawione? Oczywiście zamierzam nie dawać się doganiać szybszym no ale pewnie jeszcze parę wyścigów takich będzie. :lol:
oldboy1957
Moderator
Posty: 8145
Rejestracja: 21 mar 2011, 18:27
PSN-ID: oldboy1957 GTPL_oldboy1957
Kontroler: pad
Numer_na_torze: 46
Lokalizacja: Świętochłowice

Re: Z automatu na manual

Postautor: oldboy1957 » 03 maja 2015, 12:19

Jak najbardziej. Dokładnie tak to powinno wyglądać.
GTPL_Wojtax
Moderator
Posty: 1151
Rejestracja: 24 lut 2015, 16:13
PSN-ID: GTPL_Wojtax / Wojtax94
Kontroler: Dualshock 3
Numer_na_torze: 94
Kontaktowanie:

Re: Z automatu na manual

Postautor: GTPL_Wojtax » 15 maja 2015, 9:04

Po pierwszym wyścigu DTM, nurtuje mnie sprawa opon. :)

1. Jak to jest z zużyciem opon, co je pokazuje, te prostokąty czy te cyferki(koło prostokątów)?
2. Co oznaczają prostokąty i cyferki obok nich?
3. Da się jakoś zaobserwować stopień zniszczenia opony(poza pogorszeniem przyczepności)?
4. Kiedyś widziałem tabelkę z porównaniem opon w GT jednak teraz ne mogę jej znaleźć, może Wy macie link do takiej tabelki? (Jak znajdę edytuje post)

PS. Co raz głupsze te pytania , a już w następnym odcinku "Z automatu na manual" co to jest apex? :lol:
wuju
Posty: 2202
Rejestracja: 27 maja 2012, 20:19
PSN-ID: GTL_Wuju wuju1984
Kontroler: T300rs + T500 pedals
Numer_na_torze: 10

Re: Z automatu na manual

Postautor: wuju » 15 maja 2015, 9:28

Wojtax kazdy z nas kiedys tego nie wiedzial wiec masz prawo i Ty.
Moglbym napisac swoimi slowami ale pewnie jestes glodny informacji wiec tu mozesz sobie poczytac a takze poogladac

http://www.siescigam.pl/przydatne/techn ... -zakretow/

polecam na Youtube obejzec kanal "symulanci tv".co prawda pokazuja technike jazdy na iracingu ale mysle ze przyda Ci sie

jezeli masz mozliwosc to w przyszlosci kup sobie kierownice.chocby dfgt.pezyjemnosc z jazdy 10 razy lepsza niz na padzie.


a co do opon to zuzycie jest pokazywane na tym prostokacie jak i na cyferkach.wchodzac w zakrety nie mozesz dopuscic aby prostokat byl czerwony bo wtedy palisz opone i szybciej sie zuzywa.
oczywiscie sa momenty ze zdarza sie uslizg czy awaryjne hamowanie ze skrecaniem ale ogolnie mowiac staraj sie skrecac tak aby jej nie spalac.mowie tu o tych dluzszych wyscigach a nie takich sprintow na kilka okrazen
Obrazek
GDYBY PRZEDNI NAPĘD BYŁ LEPSZY TO CHODZILIBYŚMY NA RĘKACH
kasperkasperek
Moderator
Posty: 1604
Rejestracja: 02 cze 2014, 14:14
PSN-ID: GTPL_Kasperek
Kontroler: sixaxis,driving force GT

Re: Z automatu na manual

Postautor: kasperkasperek » 15 maja 2015, 9:46

Noji wyjaśnione tylko co do kiery ja gram nadal na padzie chociaż takowa posiadam , dlaczego ? A dlatego ze po 1. Dzennie robię 550 km autem
2. Pad ma to coś czego Kiera nie ma :) mega szybka kontra na Kiere by mnie juz nie raz wywaliło :)
Kiery używam tylko dla relaksu na nurbie kiedy staram się odwierciedlic wmiare realny przejazd ( czytaj spokojny )
djsayan
Moderator
Posty: 661
Rejestracja: 05 lip 2014, 10:09
PSN-ID: GTL_Sayan
Kontroler: G27
Numer_na_torze: 60
Lokalizacja: szwajcaria

Re: Z automatu na manual

Postautor: djsayan » 15 maja 2015, 12:08

Wojtax ja też nie wiem co to jest apex <LOL> więc chętnie posłucham odpowiedzi :D
GTPL_Wojtax
Moderator
Posty: 1151
Rejestracja: 24 lut 2015, 16:13
PSN-ID: GTPL_Wojtax / Wojtax94
Kontroler: Dualshock 3
Numer_na_torze: 94
Kontaktowanie:

Re: Z automatu na manual

Postautor: GTPL_Wojtax » 15 maja 2015, 12:50

wuju pisze:Wojtax kazdy z nas kiedys tego nie wiedzial wiec masz prawo i Ty.
Moglbym napisac swoimi slowami ale pewnie jestes glodny informacji wiec tu mozesz sobie poczytac a takze poogladac

http://www.siescigam.pl/przydatne/techn ... -zakretow/

polecam na Youtube obejzec kanal "symulanci tv".co prawda pokazuja technike jazdy na iracingu ale mysle ze przyda Ci sie


Dzięki za linki, szczególnie symulanci tv sporo rzeczy można się dowiedzieć, nawet część wiedzy można wykorzystać w GT. :) Co do apexu wiedziałem co to jest, to miała być ironia. ;)

wuju pisze:jezeli masz mozliwosc to w przyszlosci kup sobie kierownice.chocby dfgt.pezyjemnosc z jazdy 10 razy lepsza niz na padzie.


Odpada z przyczyn zdrowotnych. :lol: Co do opon dzięki za rady. :ok:

djsayan pisze:Wojtax ja też nie wiem co to jest apex <LOL> więc chętnie posłucham odpowiedzi :D


Przeczytaj zawartość linku, który podesłał Wuju. :D

Wróć do „USTAWIENIA AUTA I TECHNIKA JAZDY W GT6”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość