C20 - CZASÓWKA - DYSKUSJA - ELIMINACJE DO W20

Moderatorzy: NEXUS6661, CZARUŚ

Którą próbę czasową zawodów sezonowych wybieramy do czasówki (eliminacji) C20 i wyścigu W20?

Czas głosowania minął 11 paź 2014, 16:24

GT-R NISM0 '14 na torze INDIANAPOLIS (TOR DROGOWY)
10
100%
AUTO WYŚCIGOWE na torze w MATTERHORN ROTENBODEN
0
Brak głosów
 
Liczba głosów: 10
ADAM337
Posty: 112
Rejestracja: 10 sty 2014, 7:17
PSN-ID: GT_ADAM_US
Kontroler: CSW

Re: C20 - CZASÓWKA - DYSKUSJA - ELIMINACJE DO W20

Postautor: ADAM337 » 18 paź 2014, 0:32

To jest Praiano tune. Wlasnym tunem 1:27.9 Praiano tune I 1:27.4 po piertwszym lapie.NISSAN GT-R NISMO `14 // 600PP // SPORT SOFT TIRES


SPECIAL SEASONAL TUNE FOR INDIANAPOLIS ROAD COURSE.



NISSAN GT-R NISMO `14 // 600PP // SPORT SOFT TIRES


SPECIAL SEASONAL TUNE FOR INDIANAPOLIS ROAD COURSE.





New tune a bit more extreme, more pivot and more torque ,better acceleration out low speed corners. 1:27.488


Enjoy your drive ><(((((°>°°°°°​
Załączniki
image.jpg
oldboy1957
Moderator
Posty: 8142
Rejestracja: 21 mar 2011, 18:27
PSN-ID: oldboy1957 GTPL_oldboy1957
Kontroler: pad
Numer_na_torze: 46
Lokalizacja: Świętochłowice

Re: C20 - CZASÓWKA - DYSKUSJA - ELIMINACJE DO W20

Postautor: oldboy1957 » 18 paź 2014, 11:37

Sprawdzałem wszystkie sety na gtplanet, w tym oba od Praiano i mój bije je na głowę, przynajmniej dla mnie :D
GTPL_Gandzia
Moderator
Posty: 654
Rejestracja: 01 cze 2014, 21:50
PSN-ID: GTL_Gandzia
Kontroler: G27
Numer_na_torze: 25
Lokalizacja: Pruszcz Gdański

Re: C20 - CZASÓWKA - DYSKUSJA - ELIMINACJE DO W20

Postautor: GTPL_Gandzia » 18 paź 2014, 11:58

Old a wymieniłeś olej czy nie ? Mi sie udało wycisnąć stosunek mocy do masy 2.20 ale ma mniej niutonów i teraz nie wiem co lepsze bo się nie znam za bardzo na tym
oldboy1957
Moderator
Posty: 8142
Rejestracja: 21 mar 2011, 18:27
PSN-ID: oldboy1957 GTPL_oldboy1957
Kontroler: pad
Numer_na_torze: 46
Lokalizacja: Świętochłowice

Re: C20 - CZASÓWKA - DYSKUSJA - ELIMINACJE DO W20

Postautor: oldboy1957 » 18 paź 2014, 13:02

Olej wymieniony. W zależności od samochodu moc, masa i ich stosunek, a także moment obrotowy odgrywają różną rolę. Generalnie moc i jej stosunek do masy jest odpowiedzialna za prędkości maksymalne, a moment obrotowy za przyspieszanie i hamowanie silnikiem. I choć wydawałoby się że niższy stosunek masy do mocy jest lepszy i daje większe prędkości, to czasem przy tym samym PO dodanie balastu i zwiększenie mocy daje lepsze efekty, przy jednoczesnym pogorszeniu się stosunku masy do mocy. Trzeba tu jednak znaleźć optymalną wagę balastu, bo gdy się przesadzi, to efekt jest odwrotny do zamierzonego, a i hamowanie się pogarsza i opony szybciej zużywają.
Zaś zwiększanie momentu obrotowego poprzez jakikolwiek tuning silnika polepsza przyspieszanie i hamowanie silnikiem. Jednak przy określonym maksymalnym PO zawsze odbywa się to kosztem osiąganej mocy. Dlatego optymalny moment obrotowy jest taki, aby auto możliwie najlepiej przyspieszało bez utraty trakcji na wyjściach z zakrętów i by jak najmniej tracić przez taki tuning na mocy.
Niestety ustawienie silnika to trochę skomplikowana sprawa i wymaga doświadczenia i sporo czasu na testy. W przypadku tego Nismo sądzę że moje ustawienie silnika jest optymalne i daje najlepsze osiągi w porównaniu z innymi setami.
Ja generalnie ustawiam auta już na wyścig online, dlatego zawsze wymieniam olej przed setem silnika. W przypadku niezmienionego oleju set jest taki sam, tylko inna będzie wartość ustawionego ogranicznika mocy, jeśli oczywiście 100% wystarczy do osiągnięcia 600 PO.
GTPL_Gandzia
Moderator
Posty: 654
Rejestracja: 01 cze 2014, 21:50
PSN-ID: GTL_Gandzia
Kontroler: G27
Numer_na_torze: 25
Lokalizacja: Pruszcz Gdański

Re: C20 - CZASÓWKA - DYSKUSJA - ELIMINACJE DO W20

Postautor: GTPL_Gandzia » 18 paź 2014, 13:10

Dzięki Old za wyczerpującą odpowiedź postaram się dziś przetestować Twój setup
sebRem
Posty: 930
Rejestracja: 19 kwie 2011, 13:26
PSN-ID: GTPL_sebRem sebRem
Kontroler: G29
Numer_na_torze: 96
Lokalizacja: Radom

Re: C20 - CZASÓWKA - DYSKUSJA - ELIMINACJE DO W20

Postautor: sebRem » 18 paź 2014, 22:00

Już w końcu wiem o co chodzi z tym GT-R-em. Setup nie był wcale taki zły. Jakimś cudem zawaliłem całkowicie tuning samochodu. :lol:
Ale teraz jest już dobrze. Mam nadzieję, że z tym czasem uda mi się utrzymać w top 10 do końca czasówki. :)
GTPL_Gandzia
Moderator
Posty: 654
Rejestracja: 01 cze 2014, 21:50
PSN-ID: GTL_Gandzia
Kontroler: G27
Numer_na_torze: 25
Lokalizacja: Pruszcz Gdański

Re: C20 - CZASÓWKA - DYSKUSJA - ELIMINACJE DO W20

Postautor: GTPL_Gandzia » 18 paź 2014, 22:12

A ktorego setupu użyłeś SebRem ?
sebRem
Posty: 930
Rejestracja: 19 kwie 2011, 13:26
PSN-ID: GTPL_sebRem sebRem
Kontroler: G29
Numer_na_torze: 96
Lokalizacja: Radom

Re: C20 - CZASÓWKA - DYSKUSJA - ELIMINACJE DO W20

Postautor: sebRem » 18 paź 2014, 23:11

GTPL_Gandzia pisze:A ktorego setupu użyłeś SebRem ?

Setupu SW__10 z gtplanet + moje drobne zmiany. :)
GTPL_Bart

Re: C20 - CZASÓWKA - DYSKUSJA - ELIMINACJE DO W20

Postautor: GTPL_Bart » 19 paź 2014, 9:54

sebRem pisze:Już w końcu wiem o co chodzi z tym GT-R-em. Setup nie był wcale taki zły. Jakimś cudem zawaliłem całkowicie tuning samochodu. :lol:
Ale teraz jest już dobrze. Mam nadzieję, że z tym czasem uda mi się utrzymać w top 10 do końca czasówki. :)

Jeszcze nie zaglądałem, ale coś mi tu pachnie 1 miejscem na świecie :?:
=======================
Oldboy znowu dał czadu z tymi ustawieniami. Normalnie jak wino, im starszy tym lepszy ;) 8-)
Bardzo dobre, jak dla mnie :ok:
piter__68
Posty: 348
Rejestracja: 25 lut 2012, 10:36
PSN-ID: piter__68
Kontroler: driving force GT
Lokalizacja: Ruda Śląska

Re: C20 - CZASÓWKA - DYSKUSJA - ELIMINACJE DO W20

Postautor: piter__68 » 19 paź 2014, 9:59

Sebrem ostatnio w C18 WSR Senny na tych Twoich "drobnych zmianach" wskoczyłem do top50 :tak:

Wróć do „ARCHIWUM WMP GT6 - V SEZON - 2014”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość