iRacing

- Kierowcy, samochody, wydarzenia, opowiadania, zaproszenia itp.
- Rywalizacja poza Gran Turismo. Tylko jeden temat dla jednej gry.
CZARUŚ
Administrator
Posty: 10242
Rejestracja: 02 kwie 2010, 20:18
PSN-ID: GTPL_CZARUS
Kontroler: G29
Numer_na_torze: 44
Lokalizacja: Radom
Kontaktowanie:

iRacing

Postautor: CZARUŚ » 17 gru 2015, 20:12

Wiadomości i porady z iRacing.
dantedin55
Posty: 987
Rejestracja: 25 lis 2011, 17:26
PSN-ID: dantedin55
Kontroler: CSR elite + clubsport
Lokalizacja: Warszawa

Re: iRacing

Postautor: dantedin55 » 17 gru 2015, 20:20

co ty Czarek zamknąłeś i otworzyłeś znowu lol
Obrazek
maxtoto
Posty: 463
Rejestracja: 15 lut 2015, 16:43
PSN-ID: MaxToto112
Kontroler: Thrustmaster T500

Re: iRacing

Postautor: maxtoto » 17 gru 2015, 20:21

https://www.youtube.com/watch?v=_cIfNLG ... e=youtu.be

Nooo Wujek, świetny przykład jaki to jest mega realistyczny symulator kosmiczny.
Masz okazję się wykazać i uargumentować ten wściek c... na temat Idancing. Czekam z niecierpliwością i tymczasem pompa :tak:
YouTube - boski112
BMW - Broń masowego wyprzedzania
CZARUŚ
Administrator
Posty: 10242
Rejestracja: 02 kwie 2010, 20:18
PSN-ID: GTPL_CZARUS
Kontroler: G29
Numer_na_torze: 44
Lokalizacja: Radom
Kontaktowanie:

Re: iRacing

Postautor: CZARUŚ » 17 gru 2015, 20:22

Zapomniałem :rolll:,
że bardzo, ale to bardzo proszę bez wulgaryzmów :pokłon: :pokłon: :pokłon:.
dantedin55
Posty: 987
Rejestracja: 25 lis 2011, 17:26
PSN-ID: dantedin55
Kontroler: CSR elite + clubsport
Lokalizacja: Warszawa

Re: iRacing

Postautor: dantedin55 » 17 gru 2015, 20:31

najwyżej troszkę pokropujesz :V:
Obrazek
CZARUŚ
Administrator
Posty: 10242
Rejestracja: 02 kwie 2010, 20:18
PSN-ID: GTPL_CZARUS
Kontroler: G29
Numer_na_torze: 44
Lokalizacja: Radom
Kontaktowanie:

Re: iRacing

Postautor: CZARUŚ » 17 gru 2015, 21:24

Dziś jest akurat dzień bez wulgaryzmów :lol:.

Pewnie w tym temacie dużo nie popiszę, bo nadal na nowy MacOSX
w iR nie ma pełni szczęścia: albo FF, albo 900 stopni w kierce.
Pozostaje PC, a ja akurat nie używam.
Nie mogę też nie napisać, że pamiętam Dante, jak pomagałeś mi w iR :ok:.
dantedin55
Posty: 987
Rejestracja: 25 lis 2011, 17:26
PSN-ID: dantedin55
Kontroler: CSR elite + clubsport
Lokalizacja: Warszawa

Re: iRacing

Postautor: dantedin55 » 17 gru 2015, 21:30

GTPL_CZARUŚ pisze:Dziś jest akurat dzień bez wulgaryzmów :lol:.

Pewnie w tym temacie dużo nie popiszę, bo nadal na nowy MacOSX
w iR nie ma pełni szczęścia: albo FF, albo 900 stopni w kierce.
Pozostaje PC, a ja akurat nie używam.
Nie mogę też nie napisać, że pamiętam Dante, jak pomagałeś mi w iR :ok:.


Luz Czarek
ja nie używam wulgaryzmów ;)
Obrazek
GTPL_Bart

Re: iRacing

Postautor: GTPL_Bart » 17 gru 2015, 21:31

Sayan chyba źle zrozumiałeś co napisał Campo i potem ja ;)
A tak w ogóle to on ma prawo napisać, a ja nie mam prawa skomentować? :roll: :D :podejrzane:
Poza tym dzięki że mi wyjaśniłeś o co chodzi z load cell-em. Dzięki Wam już mniej więcej wiem co mi ewentualnie jest potrzebne, a co nie?...na początek ;)
==============
Dzisiaj się dowiedziałem ciekawych rzeczy nt. kontrolerów do symulatorów jazdy samochodem i który jest lepszy, oraz tego że jestem głupkiem, który nie wie jak jeździ samochód w realu :f: Niech tak zostanie, bo ta rozmowa zdaje się nie mieć końca :lol:
==============
Oldboy usiadłeś do kierownicy sceptycznie nastawiony i od początku wiedziałeś że na niej jeździł nie będziesz, bo stwierdziłeś że nie ma sensu w Twoim przypadku uczyć się czegoś nowego (pozbawiając się przy okazji dużej ilości fajnych odczuć), skoro na padzie zdobyłeś niezliczoną ilość tytułów, zwycięstw i honorów w GT i nie tylko. Wydaje mi się że wiem o który mankament FFB w GT Ci chodzi? O samowolne skręcanie się koła w lewo i w prawo przy jeździe na wprost co mogłoby sugerować że pojazd ma luzy np. na końcówkach drążków, albo w kolumnie kierownicy (nie znam się za bardzo na mechanice :czacha: ). Trafiłem? Jeśli tak to nie jest to problem żadnej z modeli kierownic, tylko uproszczonych sterowników do tychże w konsoli, a których na dobrą sprawę zmienić nie możesz. Myślę że problem ten jest do usunięcia w większości samochodówek na pecety co zresztą pokazał Alfred w PCars (po Twojej interwencji ;) ), a czego nie mogłem zrobić ja w tej samej grze, ale na PS4 stosując te same ustawienia. Wg mnie problem tkwi tylko i wyłącznie w sterownikach, a co za tym idzie w możliwosciach sprzętowych pecet vs konsola. Mimo wszystko skreślanie z tego powodu kierownicy jako kontrolera jest bezzasadne bo kierownica z pedałami przekazuje multum innych odczuć niedostępnych na padzie zbliżających nas w większej liczbie procentów niż tylko 20. Dużo większej.
==============
Maxior ale porównanie znalazłeś :lol: Chyba ktoś się musiał natrudzić żeby coś takiego skomponować. Już sam dźwięk z iR daje do myślenia, bo takiego to nie ma w żadnej grze nawet z lat 90-tych :D Dodatkowo nie wiadomo na jakich oponach jechał mistrz w realu, bo slicki to raczej nie były, tylko jakieś super hiper drogowe, ale jednak drogowe, stąd hardcorowe kontry. Jeszcze dużo czynników np. pogoda, wilgotność powietrza itd. Jak dla mnie ktoś iR chciał skompromitować i się z nudów zajął montażem takiego filmiku.
Campo
Posty: 50
Rejestracja: 22 lut 2015, 14:36
Kontroler: lewa ręka i prawa ręka
Lokalizacja: Wrocław

Re: iRacing

Postautor: Campo » 17 gru 2015, 22:03

Bart, fajnie właśnie, że każdy ma inne wrażenia z jazdy w innym symulatorze, jakby nam wszystkim podobał się tylko iR, to byłoby nudno, nieprawdaż? :D nie byłoby o czym dyskutować :).
W moim wypadku zadziała kombinacja kilku czynników, które symulują mi stan auta na drodze, a są to dźwięki, to co widzę na ekranie (ruch kabiny itp) oraz odczucia na kierownicy. Kombinacja tych trzech elementów "mówi" mi co się dzieje w danej chwili i oszukuje mój mózg, który przecież wie, że nie jadę autem, tylko siedzę sobie wygodnie w domu :). To coś jak z obrazem 3D - wiemy, że niczego przed nosem nie ma, a jednak to "widzimy".
I to wszystko najlepiej działa u mnie w iR i ogólnie w simach, jakie próbowałem na PC (AC, R3E). Niestety jak siadam do GT6 to dla mnie nic się nie dzieje, żadnego wrażenia z jazdy, ot jadę sobie z grubsza obierając kierunek, ale do końca nie wiem ani co się dzieje z autem, ani co ja tak naprawdę robię :). Przykro mi, tak to po prostu u mnie działa i jest to sprawa niedyskutowalna :D ale bynajmniej nie dyskredytująca GT6 jako gry/sima.
Natomiast w żadnym wypadku nie podejmę się próby dyskusji nt wyższości fizyki w którymkolwiek simie. Szczerze mówiąc jest mi obojętne, czy fizyka w iR jest super realistyczna (podobno wcale nie jest, obecnie hardcorowcy twierdzą, że pod tym względem rządzi AC), dopóki bawię się świetnie, a uczucie, jak po wyścigu wstaję cały mokry, z drżącymi rękoma i bananem na twarzy, jest niezapomniane :). W końcu to tylko zabawa :).
dantedin55
Posty: 987
Rejestracja: 25 lis 2011, 17:26
PSN-ID: dantedin55
Kontroler: CSR elite + clubsport
Lokalizacja: Warszawa

Re: iRacing

Postautor: dantedin55 » 17 gru 2015, 23:26

jeden z naszych klubowiczów na nur turist w bmw z4 gt3 na g25
https://www.youtube.com/watch?v=qJLp8r8_V14


https://www.youtube.com/watch?v=viIVL7OG-50 radical


==========


https://www.youtube.com/watch?v=KGt9qQY2nxQ
relacja z GT1 miłego oglądania
Obrazek

Wróć do „OBOK TORÓW GT6”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość